۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » افغانستان
  • شناسه : 1230
  • ۲۱ قوس ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
  • 105 بازدید
پهلوان محمد ابراهیم
مسابقات موی تای جام قهرمان محمد ابراهیم پهلوان در شهر کابل برگزار گردید

مسابقات موی تای جام قهرمان محمد ابراهیم پهلوان در شهر کابل برگزار گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهاد فرهنگی: قبل از ظهر روز یکشنبه ۱۹ قوس ۱۳۹۶ خورشیدی فدراسیون ملی موی تای، با برگزاری مسابقات به مدت سه روز، آخرین روز مسابقه یکی از قهرمانان ورزش تقدیر بعمل آمد. سید امیر حسین حسینی«رئیس فدراسیون موی تای» در مراسم پایانی این مسابقه گفت: هدف از راه اندازی این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهاد فرهنگی: قبل از ظهر روز یکشنبه ۱۹ قوس ۱۳۹۶ خورشیدی فدراسیون ملی موی تای، با برگزاری مسابقات به مدت سه روز، آخرین روز مسابقه یکی از قهرمانان ورزش تقدیر بعمل آمد.

سید امیر حسین حسینی«رئیس فدراسیون موی تای» در مراسم پایانی این مسابقه گفت: هدف از راه اندازی این گونه برنامه و مسابقات، گزینش و تقدیر چهره های برتر رشته ورزشی و الگو قرار دادن آن برای نسل جوان می باشد.

در پایان مراسم سه روزه که با اعطای جام قهرمانی محمد ابراهیم پهلوان و حضور متنفذین، شخصیت های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی برگزار گردیده بود.

حجت الاسلام والمسلمین داکتر محمد حسین جعفری، رئیس و موسس مرکز علمی و فرهنگی و مدرسه دینی حضرت نرگس(س) با اشاره به اهمیت ورزش از دیدگاه اسلام  و یاد آوری از شخصیت پیشکسوت و قهرمان ورزش کشور، پهلوان محمدابراهیم، وی را به عنوان شخصیت دینمدار، متواضع و فداکار و الگو برای نسل امروز خوانده و افزود: دین مبین اسلام و بزرگان دینی مان، مخصوصا پیامبرگرامی اسلام(ص) و اهل بیت(ع) در رابطه با وزش و سلامتی بدن تاکید وسفارشاتی دارند که در متون دینی و اسلامی ما بطور واضع و با در نظر داشت جنبه های اخلاقی آن بیان گردیده که قهرمانان و رزش و از آن میان، پهلوان محمد ابراهیم از قهرمانانی بوده به بعد اخلاقی و ارزشی ورزش دستور پروردگار، پیامبراسلام(ص) و اهل بیت(ع) را سرمشق برای خود قرار داده اند.

معاون اول شورای اخوت اسلامی اضافه کرد: ورزش روحیه جوانمردی، ایثار و فداکاری را در جوانان تقویت می کند، به وسیله ورزش می شود جلو خیلی از انحرافات را گرفت و کمک به ورزش وایجاد وتوسعه زمینه های ورزشی کمک به اصول و ارزش های انسانی و اسلامی است.

این عضو شورای علمای شیعه در بخش دیگری از صحبت هایش با تشکر از برگزار کنندگان این گونه مسابقات که از شخصیت های ارزشگرای ورزشی شان تقدیر بعمل می آورند، تجلیل از شخصیت پیشکسوت ورزش کشور، قهرمان محمدابراهیم پهلوان، تقدیر از نمونه های ایثار،  فداکاری و تواضع بوده و برگزاری اینگونه مراسم تشویق نمودن جوانان به الگو گیری از این چنین شخصیت ها خواهد بود.

گفتنی است که مراسم با اعطای حکم قهرمانی این جام توسط مهمانان به قهرمانان این مسابقات از طرف فدراسیون ملی موی تای، جام قهرمان محمد ابراهیم پهلوان در کمپ موی تای سیستان در شهر کابل به مدت سه روز برگزار و ۱۹ قوس ۱۳۹۶ خورشیدی خاتمه یافت.

گزارشگر: پایگاه اطلاع رسانی جهاد فرهنگی