۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » افغانستان
  • شناسه : 1320
  • ۱۱ حوت ۱۳۹۶ - ۵:۴۸
  • 91 بازدید
عادلی حسنیی فاطمیه دوم
لقب اولی الامر مختص به معصوم(علیهم السلام)

لقب اولی الامر مختص به معصوم(علیهم السلام)

به گزارش خبرنگار، پایگاه اطلاع رسانی جهاد فرهنگی، حضرت زهرا(سلام الله علیها) در نزد مسلمانان برترین و والامقام‌ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار است. این عقیده بر گرفته از مضامین احادیث نبوی است. این دسته از احادیث، اگر چه از لحاظ لفظی دارای تفاوت هستند، اما مضمونی واحد دارند. در یکی از این […]

به گزارش خبرنگار، پایگاه اطلاع رسانی جهاد فرهنگی، حضرت زهرا(سلام الله علیها) در نزد مسلمانان برترین و والامقام‌ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار است.

این عقیده بر گرفته از مضامین احادیث نبوی است. این دسته از احادیث، اگر چه از لحاظ لفظی دارای تفاوت هستند، اما مضمونی واحد دارند. در یکی از این گفتارها (که البته مورد اتفاق مسلمانان، اعم از شیعه و سنی است)، رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) می‌فرمایند: «فاطمه سرور زنان جهانیان است.»

آنچه در ادامه می‌خوانیم به بررسی و تبیین فرموده حضرت رسول اکرم(ص) مبنی بر«سیده النساء العالمین» و نیز القاب اختصاصی دیگر ائمه(علیهم السلام)‌ که برگرفته از سخنرانی حجت الاسلام سید جعفرعادلی«حسینی»، رئیس مجمع فرهنگی بقیه الله(عجل الله تعالی فرجه الشریف)‌ در جلسه‌ی دوره ای این نهاد فرهنگی صبح جمعه ۴ حوت ۱۳۹۶ خورشیدی در منزل حاج سید خلیل الله انوری، یکی از اعضای مجمع نامبرده اراد گردیده بود.