۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » جهان اسلام
  • شناسه : 899
  • ۱۸ سرطان ۱۳۹۶ - ۸:۵۴
  • 92 بازدید
Photo 2017 06 23 21 31 29
مصاحبه حجت الاسلام والمسلمین سید جعفرعادلی حسینی پیرامون عوامل وانگیزه حمایت از مردم فلسطین

مصاحبه حجت الاسلام والمسلمین سید جعفرعادلی حسینی پیرامون عوامل وانگیزه حمایت از مردم فلسطین

  شب جمعه مصادف با شب جمعه آخر ماه مبارک رمضان حجت الاسلام والمسلمین سید جعفرعادلی حسینی در برنامه «رمضان کریم» که شب های ماه مبارک رمضان قبل و بعد از افطار از طریق تلویزیون نور بصورت زنده منتشر می گردد بعنوان میهمان دعوت و  در رابطه با  روز جهانی قدس مصاحبه داشت. در این […]

 

شب جمعه مصادف با شب جمعه آخر ماه مبارک رمضان حجت الاسلام والمسلمین سید جعفرعادلی حسینی در برنامه «رمضان کریم» که شب های ماه مبارک رمضان قبل و بعد از افطار از طریق تلویزیون نور بصورت زنده منتشر می گردد بعنوان میهمان دعوت و  در رابطه با  روز جهانی قدس مصاحبه داشت.

در این مصاحبه یادی از شهداء، زخمی ها و نا امنی ها در پایتخت و دیگر ولایات کشور و همچنین یاد بودی از سالروز شهادت، جمع کثیری از هموطنان ما در قیام خونین چنداول کابل در ۲ سرطان ۱۳۵۸ خورشیدی به میان آمد.

در ادامه به اهمیت و جایگاه قدس و همچنین بومی سازی روز جهانی قدس در افغانستان، دغدغه حمایت از انسان های مظلوم و مسلمانان در هر جایی از عالم، حمایت علماء و دانشمندان افغانستان از مجاهدین فلسطینی  از نخستین روزهای اشغال بیت المقدس توسط اسرائل، رد هرگونه  ایجاد شبهات در مورد حمایت از مظلومین فلسطینی طی نیم ساعت گفتگو نمودند.